به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

پاره اي از مطالب يكي از بينندگان
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

به گفته برخي از بينندگان سايت :

بيننده 1: اكبر

از نظر جمعیت آبگرم بالاتر از آوج است. از نظر مو قعیت جغرافیایی و امکان دسترسی مردم رو ستا های اطراف بیش از 90 درصد روستاهای مناطق آوج و آبگرم راحت تر به شهر آبگرم دسترسی دارند. از نظر امکان توسعه شهری آبگرم از دو چهار طرف نامحدود است در حالی که آوج دقیقا از چهار طرف محدود به کوه است و امکان توسعه شهری ندارد.
طبق آمار رسمی استان، آبگرم مهاجر پذیر ترین و آوج مهاجر گریزترین شهر در 20 سال اخیر بوده است.
آبگرم معدنی واقع در شهر سالانه پذیرای بیش از دویست هزار نفر توریست و گردشگر از داخل وخارج کشور است. این در حالی است که به دلیل آب وهوای نامناسب و راه دسترسی نامناسب شهر آوج هیچ قابلیتی در این زمینه ندارد.
اگر معتقدیم که می خواهیم کاری انجام دهیم و خدمتی به اکثریت ، ارائه دهیم با یستی اکثریت را قربانی اقلیت نکنیم و با شهرستان کردن آبگرم خدمتی را به نفع مردم محروم این منطقه و بیش از صد روستای وابسته به این شهر انجام دهیم.
مردم آبگرم تا پای جان بر این خواسته خود اصرار خواهند ورزید و تا احقاق حق خود و مردم روستاهای اطراف آرام نخواهند نشست.

بيننده 2:از معلمان شهرهای همجوار که در آبگرم و آوج مانده

سلام - آبگرم هم داراي آثار باستاني فراوان ، هم قدمت بيشتر ، هم جمعيت زياد تر ، جايي براي گسترش شهر و بزرگ تر شدن ، هم داراي تعداد دانش آموزان بيشتر و ... مي باشد ولي آوج نه آثار باستاني دارد ( البته آثار حصار وليعصر را هم که براي آبگرم محسوب مي شده اند و  راه آن از آبگرم مي باشد را به دروغ از يک مسير پرت و مال رو به مسئولين استاني و کشور نشان داده اند تا بدين وسيله روستاهاي پرجمعيتي مانند حصار وليعصر  ، اردلان ، آزانبار ، دشتک ، لک ، محمود آباد ، طبلشکين و ... را به عنوان روستاهاي آوج شناسانده اند و  تعداد دانش آموزان آوج خيلي کمتر از دانش آموزان آبگرم مي باشد ( بدون محاسبه آمار روستاها) و اينکه شهر آوج ديگر جايي براي گسترش شهر ندارد ؛ زيرا که از دو طرف محدود به رود خانه  بوده و همچنين کوههايي آن را دوره کرده اند .

شما دوستان عزيز هم ميتوانيد مطالب خود را برايمان ارسال كنيد .

AbgarmNews@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت10:49---19 دی 1390
آقایان مدعی با کدام قانون ومدرکی به خود اجازه دادید که بجای اداره آمار شما آمار کذایی ارائه دهید پایبند قانون باشید در یک نظام ولایی زندگی می کنیم اگر راست می گویید ولایت مدار بوده ومطیع رهبر عزیز ومسئولین منتصب به این نظام باشید واز غوغا سالاری ودروغ پردازی وتشویش اذهان عمومی پرهیز کنید و به حق خود قانع باشید وبه خود اجازه ندهید که شما چند نفر از طرف مردم خوب آبگرم سخن بگویید وبا این کار خود موجب آوارگی ودر به دری مردم شهر آوج شوید . نظر شما را به آیه \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \" الم یعلم بان الله یری \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \" جلب می کنم و مطمئن هستم که نا خواسته ومغرضانه شما چند نفری که از امکانات آوج استفاده کرده وخود را به این موقعیت رسانده اید به فکذر خود هستید نه مردم مومن آبگرم و آوج بنشینید سرجای خودتان قبل از آنکه مردم شمارا بنشانند وبه حساب خود برسید قبل از آنکه خدا به حساب شما برسد والسلام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب